Pages

Friday, May 26, 2023

RENEWAL SHAKLEE - MUDAH DAN PERCUMA

KEAHLIAN SHAKLEE SEUMUR HIDUP. Ye betul tetapi kita perlu menjadi ahli yang aktif. Maksud ahli aktif adalah kita membuat pembelian secara berkala. Untuk menjadi aktif tidak semestinya kita menjadi penjual tetapi cukup sekadar untuk makan sendiri saja. 

Keahlian ini kita perlu renew setiap tahun bagi mengaktifkan keahlian kita. Ramai orang yang keliru dan salah anggap dengan masalah ini. Tak perlu pening kepala. Mari Mas terangkan cara renewal membership Shaklee yang mudah tanpa sebarang bayaran. Anda peniaga shaklee atau makan sendiri, caranya tetap sama.

Berapa tempoh aktif ID Shaklee? 

Setiap ahli akan menerima Identity Distributor (ID) dan ia sah laku atau aktif dalam tempoh setahun.


Langkah mengaktifkan ID 

ID kita akan tamat tempoh atau expired mengikut tarikh lahir.  Kita hanya perlu mengikut 2 langkah mudah berikut tanpa sebarang bayaran tambahan.

1. Beli sahaja mana-mana produk shaklee tanpa mengira harga atau bilangan produk. 

2. Pastikan anda membuat pembelian 3 bulan sebelum atau 3 bulan selepas tarikh expired iaitu tarikh lahir anda. 


Apabila pembelian telah dibuat, secara automatik keahliah anda telah direnew. Anda hanya perlu membayar harga produk dan kos pos jika ada tanpa dikenakan sebarang bayaran tambahan. 

 

Siapa yang perlu renewkan membership? 

Upline anda boleh antu anda untuk renewal membership anda tetapi Mas amat sarankan anda renewkan sendiri. Juga semudah ABC. Anda boleh pilih cara di bawah;

1. Layari laman web shaklee dengan menggunakan ID dan password anda sendiri dan beli sebarang produk secara online.

2. Pergi ke mana-mana branch shaklee dan buat pembelian produk di sana. 

Apapun kaedah yang anda pilih samada cara 1 atau 2, anda perlu ingat nombor ID anda. Jika anda terlupa boleh hubungi upline anda atau orang yang mendaftarkan anda sebagai ahli shaklee. 

Mudahkan? bagi sesiapa yang daftar di bawah Mas, biasanya Mas akan bantu dan guide cara renew


Anda berminat mendaftar ahli shaklee dengan Mas atau nak mulakan bisnes shaklee bersama team Artami Empire boleh  daftar sendiri di link ini atau hubungi Mas. Mas sedia membantu anda. Klik sahaja gambar Mas di bawah untuk pautan whatsapp.




#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi




 

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...