Pages

Thursday, May 25, 2023

VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

Program RAHMAH pun orang suka apatah lagi dengan barangan percuma, memang ramai yang suka tambahan pula ia adalah barangan yang berkualiti tinggi. 

Siapa sangka hanya dengan kongsikan manfaat vivix dan vitamin shaklee yang lainnya, Mas bukan sahaja dapat makan vitamin percuma malah turut dan cash rebate.


Pada awal penglibatan Mas dalam Shaklee, memang tak menyangka ia benar-benar berlaku dan Mas alaminya sendiri. Mula-mula dulu kurang faham dan kurang percaya bila dikatakan kita makan vitamin Shaklee, kita akan dapat makan vitamin percuma. Rupa-rupanya ia adalah benar dan benar belaka. Bukan sahaja makan vitamin percuma tetapi juga dapat cash rebate.

Bagaimana nak makan vitamin percuma?  

Awal mula dulu Mas mulakan dengan minum vivix sebab Mas susah nak makan ubat dan jamu. Bila badan dah makin berusia, Mas perlu cari sesuatu untuk kekalkan kesihatan badan tambahan pula Mas perlu uruskan suami yang kurang sihat dan anak-anak yang masih bersekolah. 

Selain itu, suami Mas juga ambil vivix untuk masalah gout dan usaha penyembuhan luka pembedahan yang telah dia jalani. MasyaAllah dengan izin Allah, vivix sangat membantu masalah kami. Bermula daripada itu, Mas kongsikan dengan rakan-rakan manfaat vivix apabila mereka bertanya bagaimana luka suami Mas berjaya sembuh dengan cepat. 


Tanpa sedar, setiap pembelian yang Mas telah melayakkan Mas mendapat cash rebate yang juga dikenali sebagai bonus bulanan. Jumlah cash rebate ini pula Mas dapat melebihi daripada jumlah pembelian vitamin setiap bulan. Seolahnya, Shaklee telah mengembalikan wang yang Mas keluarkan untuk membeli vitamin. Inilah yang dikatakan makan vitamin percuma. 

Inilah konsep asas Shaklee iaitu Use, Share, Build (USB). Apabila kita dah guna, sebarkan kepada orang lain agar mereka juga dapat manfaat, daripada situ kita membina jaringan dan akan sama-sama nikmati kesihatan, cash rebate Dan vitamin percuma bersama. 


Setiap produk Shaklee ada mata ganjaran yang kita kumpul dan ditebus pada setiap bulan. Lagi besar mata ganjaran terkumpul, lagi besar bonus atau cash rebate yang akan diperoleh. 

Bagaimana nak sertai kami? Hubungi Mas dengan klik gambar di bawah atau daftar secara kendiri di sini. 



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi



No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...