Pages

Sunday, June 11, 2023

TESTIMONI SHAKLEE SAYA - ResV dan Vivix ceriakan hidup kami

Kali ini Mas ceritakan testimoni shaklee atau pengalaman Mas dengan shaklee. Mas mula mengenali shaklee pada 2020 melalui rakan sekerja yang juga upline Mas.  Pada ketika itu Mas memang sedang mencari sesuatu untuk tingkatkan kesihatan. Mas seorang yang sangat susah makan sebarang ubatan. Sepanjang bersalin 5 orang anak pun Mas susah makan ubat atau jamu. Atas kesedaran usia yang semakin meningkat, Mas mencari sesuatu yang mudah dan sedap untuk Mas consume. Mas bertemu dengan vivix.


Vivix kekalkan tenaga sepanjang hari 

Mas adalah seorang ibu berkerjaya. Bertugas sebagai seorang guru dan waktu yang sama menguruskan suami yang seringkali sakit dan keluar masuk hospital memang agak memenatkan.

Tapi alhamdulillah sejak makan vivix, Mas lebih bertenaga dan badan juga lebih ringan. Kandungan vivix yang kaya dengan polifenol bertindak sebagai penggalak tenaga atau energy booster.



Polifenol ni adalah fitokimia daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti penuaan semulajadi. Revolusi baru dalam pemakanan polifenol ini maka terciptalah minuman botani organik yang dikenali sebagai vivix. 

Kalau ditanya benarkah vivix boleh memberikan tenaga? Mas akan katakan YA sebab Mas adalah salah satu testimoninya.

Vivix bantu penyembuhan luka 

Tadi Mas dah nyatakan suami Mas seringkali sakit. Dia adalah pesakit gout kronik. Kemuncak sakitnya bermula 2019 di mana dia mula keluar masuk hospital dan menjalani 2 pembedahan pada tahun tersebut. 

Pada tahun 2020 pula, dia telah menjalani 2 lagi pembedahan major. Lukanya sepanjang 35cm dan labu betisnya dikeluarkan. Kalau diingat, memang mengerikan. Menguruskan luka tanpa jahitan. 


Kami mengamalkan vivix bagi membantu penyembuhan lukanya kerana vivix mengandungi antioksida yang tinggi. Ia dapat membantu menghalang luka dijangkiti kuman malah ia juga membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat dan kuat serta memberikan tenaga kepada sel bagi mempercepatkan proses pemyembuhan. 

Amat menakjubkan apabila dagingnya cepat tumbuh, segar dan lukanya juga cepat sembuh. Doktor turut memuji perkembangan positif ini. 

Vivix bukan saja membantu penyembuhan luka tetapi ia juga bantu mengawal dan menstabilkan emosi kerana ia dapat melancarkan pengaliran darah  ke otak. 

Suami Mas juga adalah testimoni terbaik bagi perkara ini. Semua ini ada Mas ceritakan dalam entry sebelum ini. Pada awalnya suami Mas mengalami kemurungan akibat daripada masalah kesihatannya tetapi ia semakin terkawal dan akhirnya tiada lagi. Dia telah mula ingin bergaul dan bersosial. 


   


#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi


 







No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...