Pages

Saturday, May 13, 2023

KELAS BISNES FACIAL TERKINI BOTG

 Masih tercari-cari part time job yang faksibel, murah tapi lumayan? 

Seperti yang Mas katakan di entry sebelum ini, KHIDMAT PELANGGAN adalah part time job yang high demand.  Zaman sekarang adalah zaman berkejaran, masing-masing mengejar masa dan sentiasa sibuk menyebabkan mereka perlukan bantuan daripada pihak ketiga bagi mengatasi masalah mereka. 


So, inilah peluang yang perlu kita rebut. Antara servis yang boleh kita lakukan adalah spa bergerak iaitu bisnes Home and Mobile Spa . Ia tidak terikat dengan masa samada masa kita atau masa pelanggan. 

Ramai wanita ingin kelihatan cantik tetapi ramai antara mereka yang menghadapi kekangan masa untuk menjaga kecantikan apatah lagi mengunjungi spa. 

Dengan Home and Mobile Spa, kita yang datang kepada mereka mengikut ruang waktu yang mereka pilih. Ia boleh dilakukan di mana-mana sahaja samada di rumah atau lain-lain tempat yang sesuai. 

Anda tidak ada pengalaman? 

Jangan risau, Mas dan team ada menyediakan kelas bisnes facial untuk anda sertai. Pakej yang disediakan oleh Team Beauty On The Go (BOTG) adalah mampu milik dan pratikal. 


Apa istimewanya Kelas Facial BOTG? 

1. Kursus Spa yang praktikal dan flaksibel. 

Biasanya kita terpaksa mengikut jadual penganjur tapi bersama kami, boleh kawtim. Anda sibuk? kita selak kalander dan cari waktu yang sesuai. Anda surirumah? Jangan risau, bawa sahaja anak bersama ketika menjalani kursus. 

2. Training cepat dan mudah. 

Kursus diberikan oleh mereka yang berpengalaman dengan teknik yang mudah dan pantas. Kaedah face to face akan membuatkan anda mudah faham dan boleh berinteraksi.

3. Barang asas Spa disediakan

Kurus adalah dalam bentuk praktikal dan barang asas spa turut disediakan. Anda boleh memulakan bisnes sebaik sahaja tamat kursus. 

4. Produk Lengkap

Bukan sahaja barangan asas spa tetapi produk lengkap juga telah tersedia. Produk ini adalah organik dan dijamin selamat.

5. Modul BOTG terbaik 

Modul Home and Mobile Spa BOTG telah disusun dengan teliti oleh mereka yang berpengalaman membuat ia difahami dan dapat diapply secara terus sebaik sahaja tamat kursus. 

6. Sijil penyertaan kursus

Turut disediakan sijil bagi menyatakan penyertaan dan telah tamat kursus.


7. Ilmu Spa 

Jaminan peluang memperoleh pendapatan hari-hari dengan ilmu yang telah dibekalkan. Ilmu ibarat "magnet wang". Bila berilmu, kita boleh gunakannya untuk menjana pendapatan. 

8. Support Group

Anda tidak dibiarkan keseorang setelah tamat kursus tetapi kami mempunyai support group dan mentor sentiasa bersama untuk berikan bimbingan secara berkala.  

9. Kelas Nutrisi

Kecantikan bukan sahaja diluaran tetapi juga dalaman. Oleh itu alumni BOTG turut diberikan kelas nutrisi bagi mengekalkan kesihatan dan kecantikan. Kelas ini akan diberikan oleh our Certified Nutritionist agar Beautician BOTG sentiasa berilmu dan bijak dalam mengekalkan kesihatan dan kecantikan dalam dan luar. 


Pakej BOTG 2023 

Pakej bagi kursus Home and Mobile Spa BOTG sesi 2023 ini berjumlah RM1999. Dalam pakej ini telahpun dilengkapi dengan;

*Full set of Youth Skincare 

*Natural Scrub

*Natural Masker 

*Additional of 2 types of Mask (Gold & Clay)


Bukan sekadar itu sahaja tetapi turut juga disertakan dengan; 

*Beg Spa

*Trial kit Spa

*Ion massage 

*Sijil penyertaan 

*Hardcopy module 


Home and Mobile Spa BOTG ini mendapat sambutan hangat kerana ini mampu memberikan pulangan lumayan dan duit hari-hari. Kami akan bantu anda dapatkan kembali modal yang telah dikeluarkan dan dapatkan cash keuntungan berganda. 


Jom kekalkan kecantikan dari wanita  untuk wanita. 

Terus hubungi Mas dengan hanya klik gambar di bawah 


#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline 


2 comments:

  1. Hadhirah_ZulkifliMay 13, 2023 at 6:42 PM

    Terbaik sis! Bestnya dapat income masyuk dari Mobile Spa ni. 🤩

    ReplyDelete
  2. Spa BOTG hot demand 💸 senang buat duit. Takpenat macam keja hakiki, bisnes spa ni hanya buka slot sejam dua je, dapat duit sampai ratus2 haa.. dah ramai join. Depa pun teringin nak kipas-kipas duit juga😋💸💸

    ReplyDelete

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...