Pages

Friday, March 17, 2023

7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements terbaik Di Malaysia

 


Lambakan supplement di pasaran membuatkan ramai yang keliru untuk membuat pilihan yang tepat dan selamat. Tujuan kita mengambil supplement adalah untuk bantu tubuh kita kekal sihat dan cergas. Oleh itu sudah pasti supplement terbaik menjadi pilihan.

Mas membuat sedikit kajian sebelum memilih Shaklee ketika ikhtiar penyembuhan luka pembedahan suami dan penemuan yang Mas jumpa sangat meyakinkan Mas bahawa Shaklee adalah supplement terbaik di Malaysia







7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia


1. Shaklee adalah supplement terbaik apabila ia telah dibuktikan melalui sains dimana ia mempunyai Landmark Study. Bukan mudah bagi sesebuah syarikat untuk membuat kajian landmark bagi membuktikan kualiti dan keberkesanan produk mereka. Kajian landmark ini dilakukan oleh pihak ketiga iaitu badan yang tiada kepentingan dalam syarikat dan hasil kajian tidak dipengaruhi oleh Shaklee. 



2. Keberkesanan penggunaan supplement Shaklee ini telah dibuktikan juga oleh ramai penggunanya. Kenyataan ini bukan bualan kosong tetapi ia adalah hasil daripada kajian terhadap para penggunanya. Pihak syarikat mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan, termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere bagi membuktikan supplement Shaklee adalah yang terbaik dan berkesan kepada para penggunanya. Antara produk pilihan ramai adalah set kurus shaklee.

3. Supplement Shaklee adalah supplement selamat kerana ia adalah organik dan bahannya daripada sumber alam semulajadi tanpa campuran bahan terlarang. Setiap produk Shaklee akan menjalani kajian setiap tahun melebihi 350 kajian bagi memastikan ia bebas daripada parabens, natrium lauril sulfat (SLS), triklosan, natrium lauryl eter sulfat (SLES), phthalates,tiada pewarna, dan tiada sebarang pemanis dan perisa tiruan.



4. Bukan mudah sesebuah syarikat bertahan sehingga lebih 100 tahun tetapi Shaklee berjaya mengekalkan legasi inovasi sainsnya dengan berpegang kepada falsafah Living in Harmony with Nature® yang menjadi tunjang jantung kepada semua yang Shaklee lakukan.

                                     
            
Dr. Forrest C. Shaklee              

5. Supplements Shaklee juga telah memenangi anugerah Trusted Brand Reader Digest selama 2 tahun berturut iaitu untuk tahun 2021 dan 2022. Award ini adalah satu anugerah berprestij yang dijalankan oleh pihak ketiga. Bukan Shaklee yang buat survey dan bukan dibayar untuk terima award ini. Yang menariknya pembaca untuk Reader's Digest daripada golongan berprestij iaitu para doktor, lawyers, geng-geng CEO's, Engineers, ahli korporat dan mereka yang fasih dalam english.



6. Kredibiliti Syarikat Shaklee mengukuhkan lagi sebab kenapa Shaklee supplements terbaik di Malaysia kerana lebih 65 tahun di pasaran dunia, lebih 25 tahun di dalam Malaysia.Produk yang dihasilkan selamat digunakan dan berkesan. Ada kelulusan KKM dan sijil Halal yang diiktiraf oleh Jakim.

7. Shaklee adalah sebuah syarikat yang menawarkan pelbagai jenis produk kepada  semua peringkat umur dan penawarannya memenuhi keperluan berbeza bergantung kepada individu samada untuk pengurusan berat badan, penjagaab kulit, pemakanan kesihatan harian atau sukan.  

Daripada 7 sebab inilah membuatkan Mas begitu yakin untuk jadikan Shaklee sebagai supplement bukan shaja untuk Mas malah juga keluarga. Jom kita jadikan Shaklee sebagai gaya hidup. Jangan tunggu sakit baru nak mengubati tapi cegah sebelum sakit. 

Scan atau klik gambar di bawah sebagai bukti keyakinan anda untuk bersama Shaklee. 



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi


2 comments:

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...