Pages

Tuesday, April 11, 2023

Shaklee : Bisnes Online Modal Rendah


Sejak berlakunya pandemik COVID-19, ramai yang terkesan termasuklah hilang sumber pendapatan dan mereka mula beralih kepada perniagaan dan perniagaan online menjadi pilihan tertinggi kerana secara asasnya ia memberikan manfaat yang banyak antaranya; 

  • modal permulaan rendah
  • kemudahan menguruskan stok
  • fleksibiliti ruang dan masa perniagaan
  • Meraih keuntungan yang lebih tinggi
  • kawasan liputan  pelanggan yang luas
  • risiko rendah

Anda sedang mencari sesuatu untuk tingkatkan pendapatan? Nak mulakan bisnes tapi pening memikirkan pasal apakah bisnes yang sesuai dengan modal yang kecil dan tiada pengalaman berniaga.

Terdapat banyak bisnes online yang tumbuh bagaikan cendawan namun yang menjadi persoalannya, apakah bisnes online terbaik yang boleh dilakukan? 

Tahu tak, secara globalnya perniagaan makanan, pakaian dan servis adalah perniagaan yang mendapat permintaan yang tinggi tapi ramai juga yang tak tahu bahawa bisnes penjagaan kesihatan juga berada di rangking tertinggi.


klik gambar ini untuk info lanjut 


Jom Mas kongsikan perniagaan yang mudah, modal rendah tapi memberikan pulangan yang lumayan jika anda fokus dan konsisten. Yalah, mana ada kejayaan boleh datang bergolek, sebab itu Mas tak janjikan bulan bintang tapi Mas boleh bagi jalan dan paling penting ia adalah bisnes online terbaik di Malaysia.

Mengapa Mas katakan begitu? 

Modal terlajak rendah

Bisnes online yang Mas katakan ini hanya bermodalkan RM35 sahaja iaitu yuran keahlian bagi membolehkan anda memulakan bisnes Shaklee.

Anda juga boleh memulakan bisnes dengan percuma jika anda membuat pilihan bijak. Tidak perlu keluarkan sebarang modal tetapi mendatangkan pulangan yang memberansangkan malah lumayan jika anda bertindak. 

Sebagai contoh, promosi bulan April ini menawarkan keahlian percuma dengan setiap pembelian Set Rahmah Shaklee yang bernilai RM99.



Support team terbaik

Lebih menerujakan, bisnes ini bukan sahaja memberikan anda bebas kewangan tetapi ia membawa anda dalam circle positif tanpa mengira latar belakang anda. Walaupun anda hanya seorang surirumah, pelajar, bekerjaya atau penganggur, bisnes ini tetap boleh anda sertai.  

Circle positif ini juga merupakan support team yang akan membimbing anda memulakan bisnes online daripada zero kepada hero. Sebagai contoh, team Mas iaitu Artami Empire mendapat bimbingan dan sokongan padu daripada team upline yang lebih tinggi  iaitu Duta Vivix, LAT dan Jutawan.

Selain daripada group support di whatapps, telegram kami juga menyediakan bank testimoni, kelas nutrisi, kelas peningkatan bisnes dan lain-lain aktiviti yang boleh membantu dan merapatkan ukhwah.  


Tiada MOQ (Minimum Oder Quantity)

MOQ merupakan masalah besar bagi peniaga kecil. Mereka terikat dengan jumah minimal pembelian barang yang ditetapkan oleh pembekal atau syarikat namun dalam bsnes Shaklee tiada MOQ yang perlu dipatuhi oleh SIDnya. Anda bebas membeli atau membuat pesanan walaupun dengan satu produk sahaja. 

Oleh itu anda tidak lagi perlu risau stok. Apabila anda mendapat satu pesanan daripada pelanggan, anda boleh terus membuat pesanan di Web Shaklee dan pihak syarikat akan menguruskan pembungkusan dan penghantaran kepada pelanggan anda. mudah bukan?. Kerana itulah bisnes shaklee adalah bienes online terbaik di Malaysia untuk anda ceburi. 


Risiko yang teramat rendah 

Dengan bisnes online shaklee, risiko hampir tiada kerana ia sebuah syarikat yang kukuh dan telah bertapak lebih 100 tahun. 

Anda juga tidak perlu risau dengan kualiti produk kerana Shaklee amat mementingkan kualiti dengan menjalankan penyelidikkan bawah pengawasan saintis bagi memastikan keselamatan dan keberkesanan produk. 



Bisnes di mana-mana

Shaklee adalah bisnes online yang sangat mudah. Segalanya di hujung jari. Lawan web yang mesra pelanggan membuatkan anda boleh melayarinya pada bila-bila masa atau di mana saja. 

Walaupun anda sedang bercuti, anda masih boleh menjalankan bisnes anda dengan mudah. Tak perlu risau stok, pembungkusan atau pengeposan kerana segalanya diuruskan oleh syarikat.

Sumber pendapatan bulanan 

Bisnes online shaklee bukan sebarang bisnes. Ia boleh menjadi sumber pendapatan anda. Ia bukan saja memberikan untung runcit tetapi juga bonus bulanan yang akan diberikan setiap 14hb.

Malah playslipnya juga boleh digunakan untuk membeli kereta atau rumah. Anda juga layak mendapat car bonus yang diberikan secara tunai. Shaklee menawarkan banyak manfaat sebab itulah shaklee adalah bisne online terbaik di Malaysia.  



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi

 




No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...