Pages

Thursday, April 6, 2023

Kulit Cantik Dengan Harga Rahmah

 


Nak cantik tidak semestinya perlukan belanja yang besar. Kadangkala berhabis duit pun belum tentu akan cantik. 

Kalau mengikut petua orang lama, apa yang ada disekeliling kita itu sebenarnya lebih berkesan, mudah dan murah. Kata orang, gaya harga rahmah.

Nak hilangkan parut, guna saja pucuk daun jambu batu. kisar halus di tapak tangan dan buat urutan manja di muka atau parut pada tubuh. 

Nak hilangkan parut, jeragat dan tompok hitam, sapukan muka atau parut dengan sedikit kulit kayu manis yang telah digesek pada lesung batu.

Nak dapatkan kulit yang halus dan mulus pun tak perlu susah, sapukan saja muka dengan madu yang dicampur dengan putih telur. Biarkan seketika dan bilas. 

Nak buang blackhead, whitehead dan lembutkan kulit wajah? sesekali pakailah masker beras yang telah disangai dan dicampur dengan putih telur. Tapi awas, jangan pakai terlalu lama, ia boleh melukakan wajah. 


Mudah je kan! Masalah yang paling besar ialah penyediaan bahan dan konsisten. 

Bukan tak rajin, tapi bahannya tak ada. 

Bukan bahan tak ada tapi malas pula nak sediakannya. 


Tahu tak, ada lagi cara lebih mudah, pantas, jimat dan boleh dilakukan di mana-mana saja. Ia masih dengan cara alami, semulajadi, organik dan sudah pastinya selamat. 

Apa yang lagi bestnya, ia bukan saja jadikan kita lebih cantik malah juga sihat dari dalam hanya dengan harga rahmah.  


Pernah dengar Set Cantik Shaklee? 


Sepanjang bulan april ini Shaklee ada promo vitamin kulit cantik dengan harga rahmah. Memang harga tak masuk akal tapi kesannya sangat awesome. 

 Didatangkan dengan 3 pilihan set kulit cantik harga rahmah. vitamin kulit ini bukan saja untuk kesihatan kulit tetapi juga melindungi tubuh daripada penyakit dan membekalkan tenaga sepanjang hari.

vitamin kulit cantik rahmah (set A)




vitamin kulit cantik rahmah (set B)


Ini adalah vitamin kulit terbaik daripada Shaklee. Ia telah menjalani pelbagai ujian klinikal malah kualitinya juga terjamin dan ia 100% bahan semulajadi organik. 

Dua produk ini inshaallah sangat membantu kita dapatkan kulit yang cantik dan mulus dengan berpegang kepada satu perkara penting iaitu KONSISTEN. 


Kenapa vitamin C? 




Vitamin C adalah bahan yang paling banyak digunakan dalam produk skincare kerana ia merupakan vitamin kulit bagi memastikan kulit kekal sihat. 

Vitamin C adalah antioksidan yang digunakan secara langsung untuk merawat dan mengatasi masalah kulit dan melawan radikal bebas penyebab kerosakan kulit. 

Vitamin C juga bertindak mencerahkan kulit yang kusam dan membantu meningkatkan kolagen pada kulit bagi mengurangkan garis-garis halus atau penuaan kulit. 





ESP juga vitamin kulit? 

Esp adalah soy protein yang kaya dengan protein tumbuhan yang menjadi makanan bagi sel. Pembentukan sel yang sihat akan menghasilkan tubuh yang sihat termasuklah kesihatan kulit. 






Persoalannya kenapa ESP Shaklee yang patut dipilih? 

Esp Shaklee berkualiti tinggi dan melangkaui organik di mana ia tiada sumber haiwan, bebas gluten, tanpa pengawet malah ia bukan GMO dan dilengkapi dengan 9 asid amino yang sangat diperlukan oleh tubuh. 

Esp bukan saja berupaya menghasilkan kulit yang cantik tetapi ia juga membuatkan kita kenyang lebih lama dan membantu kita menurunkan berat badan. Sebab itulah ESP juga adalah supplement terbaik untuk menguruskan badan

Secara asasnya set cantik atau vitamin kulit ini terdiri daripada vitamin C dan ESP tetapi untuk dapatkan kesan yang lebih baik boleh ditambah dengan omega, kolagen dan vivix atau ResV. 

Untuk keterangan lebih lanjut dan dapatkan set promo rahmah, klik saja gambar Mas di bawah. 





#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...