Pages

Saturday, July 29, 2023

Kenapa Percutian Shaklee Best?

Bercuti? memanglah seronok tambah-tambah lagi kalau percutian itu ditanggung sepenuhnya atau dalam ertikata lain, percutian percuma. Kalau difikirkan macam satu perkara yang mustahil. Buka senang atau sebarang orang yang nak bagi kita percutian percuma dan percutian itu pula satu percutian mewah. 

Tetapi Shaklee bukan sahaja menawarkan malah menjadikan ia satu kenyataan - Percutian Mewah Percuma Bersama Shaklee.    

Setiap tahun Shaklee menyediakan percutian percuma kepada setiap leadernya yang layak. Percutian percuma ini merupakan salah satu daripada insentif yang ditawarkan kepada semua leadersnya selain daripada insentif cash bonus dan car bonus. 

Percutian atau trip shaklee ini terdiri daripada 2 kategori iaitu ;

a.Serantau Asia - melibatkan negara-negara Asia Tenggara

b. Antarabangsa - Negara-negara lain di seluruh dunia 

Trip percutian shaklee ke Osaka Jepun 

Setiap tahun lokasi percutian shaklee yang ditawarkan adalah berbeza dengan aktiviti yang menarik dan menerujakan. 

Sebagai contoh, bagi tahun 2023/2024 Shaklee memberikan kejutan percutian Regional trip, berlayar bersama  kapal Spectrum Of The Seas dengan menyusuri Singapura - Pulau Pinang - Phuket - Singapura. 

Pelbagai aktiviti menarik disediakan bukan sahaja di atas kapal tetapi juga setiap lokasi hentian yang telah dijadualkan. 


percutian shaklee bersama spectrum of the seas

kenapa percutian shaklee best? 

Anda pun layak 

Selagi mana anda adalah SID Shaklee, anda berpeluang untuk turut serta dalam percutian mewah percuma shaklee. Apa yang perlu anda lakukan adalah melayakkan diri dengan mencapai point yang telah ditetapkan. 

Bercuti bersama keluarga

Dalam percutian shaklee, bukan anda sahaja yang boleh pergi bercuti tetapi anda juga boleh pergi bersama keluarga yang juga ditanggung sepenuhnya oleh shaklee. Namun apa yang perlu anda lakukan, sama seperti kelayakan SID, perlu dapatkan point ahli keluarga setelah anda berjaya mencapai point anda. 

Ditaja sepenuhnya

Ini yang paling best. Seluruh percutian anda ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee. Anda tak perlu membuat sebarang bayaran. cukup sekadar membawa badan adan pakaian sahaja. 

Beg lugage percuma

Mas dah bagitau kan. Percutian anda percuma. Tak perlu sibuk nak beli itu ini sebagai persiapan. Cukup sekadar keperluan peribadi sahaja sebab beg lugage pun disediakan. Percuma tau. Ia jadi hak milik. 


duit poket shaklee

Duit poket

Macam tak percayakan? dahlah semuanya ditanggung, dapat lagi duit poket untuk keperluan setiap individu di sana. So tak perlu pening nak sediakan duit sendiri. Kalau nak bawa pun, letak je dalam bank dan aktifkan transaksi luar negara. 

Gift percuma Shaklee

Ya Allah, nikmat apa lagi nak didustakan? Dah dapat percutian percuma, dibekalkan pula dengan duit poket, tak cukup dengan itu shaklee juga sediakan gift percuma kepada semua peserta percutian. 

Semua SID yang menyertai percutian akan ternanti-nanti dan teruja dengan gift ini kerana shaklee tak pernah mengecewakan leadersnya dalam setiap gift yang diberikan. 

Penginapan hotel mewah 

Bukan kaleng-kaleng punya penginapan tau. Shaklee menyediakan penginapan mewah bertaraf 5 bintang sepanjang percutian. Kita mungkin dah biasa travel dan biasanya kita bercuti mengikut bajet kemampuan tapi dengan Shaklee, kita berpeluang bercuti dengan bajet mewah tanpa mengeluarkan sesen pun duit kita. 

Makanan halal

Bila kita travel ke luar negara terutama ke negara bukan islam masalah utama adalah dapatkan makanan halal. 

Percutian Shaklee kita tidak perlu risau kerana shaklee telah menguruskan makan dan minum kepada semua leadersnya. Makanan yang disediakan adalah hidangan mewah yang dijamin halal.  


Sebab itulah percutian shaklee adalah insentif yang menjadi tarikan utama kepada semua SID Shaklee. Semua pengedar Shaklee berpeluang menyertai percutian mewah percuma shaklee.

Apa yang perlu dilakukan adalah fokus dan berusaha untuk melayakkan diri. 

Bagi mereka yang tidak pernah bercuti ke luar negara, ini adalah peluang keemasan dan bagi mereka yang pernah melancong ke luar negara, pasti percutian shaklee adalah yang terbaik kerana ia amat berbeza dan istimewa. 

Anda masih belum mendaftar sebagai pengedar shaklee? jom daftar sekarang dan anda juga berpeluang menyertai percutian shaklee yang serba mewah dan percuma ini. Klik link di bawah untuk mendaftar

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1450639


Anda juga boleh wasap Mas dengan klik gambar di bawah 






  

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik