Pages

Saturday, March 11, 2023

Duit Raya Awal Daripada Shaklee

 




Duit raya siapa yang tak nak kan? Tambah lagi kalau dapat lebih awal. Alhamdulillah dah 3 tahun Mas dapat duit raya shaklee. Tak pernah terfikir pun akan dapat duit di tengah bulan. Bonus Shaklee masuk setiap 14 haribulan tanpa gagal. Itu belum masuk untung runcit setiap penjualan. 


Bisnes Shaklee ni mudah je. Ia boleh dijalankan secara online dan offline. Tak ada istilah jauh di pedalaman, kekangan masa atau tak ramai kawan. Modal utama hanya telefon dan internet. Di mana pun kita atau siapa pun kita, Shaklee akan uruskan semuanya daripada packing hinggalah penghantaran. Tiba masa, duit masuk. Hujung bulan ni puasa dan hujung bulan depan raya pula. Semua hujung bulankan? tak perlu pening kepala, Awal-awal  lagi Shaklee bagi duit raya tengah bulan. 

  

Nak Duit Raya Shaklee

Kejayaan tak akan datang bergolek. Semuanya perlukan langkah yang pertama. Bertindak segera agar duit raya awal shaklee menjadi milik anda. 

Bertindak untuk maju ke depan 

Berapa duit raya Shaklee boleh bagi? 

Bukan berapa Shaklee bagi tapi berapa jumlah yang kita mahu. Duit raya atau bonus daripada shaklee berbentuk unlimited. Ia bergantung kepada usaha dan hasil sales yang kita lakukan. Semakin banyak kita buat, semakin besar jumlah yang kita dapat. Inshaallah setiap titik peluh dan usaha kita, Allah akan bagi ganjaran apabila tiba masanya. Yang penting adalah kita berusaha dan berserah kepada Allah. 


Siapakah yang layak?

Tanpa mengira warna kulit, bangsa atau agama. Yang utama, anda adalah warganegara Malaysia dan mencapai usia 18 tahun.  

Siapa anda? 

* Surirumah yang inginkan duit sendiri

* Pekerja yang masih memerlukan duit untuk penuhi komitmen

* Pelajar yang perlukan duit untuk bayaran semester

Malah jika anda golongan profesional tapi masih perlukan duit tepi, juga berpeluang dapatkan duit raya shaklee. Team Mas turut menyediakan Module Bisness Gaya Introvert. Apakah module itu, boleh PM Mas. 

Apalagi, jom kita bertindak sekarang. 



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi













No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...