Pages

Tuesday, February 14, 2023

HELLO NEW YOU - Set Kurus Shaklee




Nak kurus, cantik dan sihat dalam satu masa? anda perlu bijak dan berdisiplin. Shaklee menyediakan set kurus yang boleh membantu mengurangkan lemak yang terkumpul dalam tubuh badan.


Secara asasnya Set Hello New You adalah set kurus pilihan ramai yang terdiri daripada empat produk yang diperlukan ketika proses menurunkan berat badan. Set Kurus Shaklee ini adalah pelengkap nutrisi sepanjang Intermittent Fasting dijalankan.  


Mengapa set Hello New You diperlukan?

Antara langkah terbaik untuk menurunkan berat badan adalah menjalankan Intermittent Fasting iaitu berpuasa selama 12-20 jam. Bagi memastikan tubuh kekal cergas bertenaga dan penurunan berat badan yang berjaya, nutrisi lengkap amat diperlukan. Semua ini ada di dalam Set Kurus Shaklee Hello New You. 





Cinch Shake

Chinch Shake Shaklee mempunyai 3 perisa iaitu Chocolate, Cafe Latte dan vanila dan ia merupakan minuman berasaskan protien soya bukan GMO yang mengenyangkan dalam tempoh yang lama. 

Ia juga meningkatkan metabolisme badan dan memelihara otot. Oleh itu, tubuh tidak akan menggeleber walaupun berlaku penurunan berat bandan yang banyak.  

Cinch turut diperkaya dengan leusine untuk memelihara otot dan ia juga tinggi kandungan serat iaitu 6 gram dalam setiap hidangan. Ia boleh diminum begitu sahaja atau boleh juga variety kannya dengan buah-buahan segar, susu rendah lemak, yogurt dan sebagainya.


Herba-lax 

Set Kurus Shaklee dilengkapkan dengan Herba lax iaitu agen detox semulajadi yang bertindak sebagai penyahtoksin lemak dan lendir pada dinding usus melalui pembuangan air besar. 

Proses detoksifikasi menjadikan usus lebih bersih dan ini membantu tubuh menyerap nutrien pada tahap optimum. Usus yang kotor akan menjejaskan kesihatan kulit dan membantutkan proses penurunan berat badan. 

                      


Omega guard 

Omega Guard yang terdapat di dalam Set Kurus Shaklee bertindak menyingkirkan lemak dalam tubuh. Ia mengandungi Omega-3 Fatty Acid yang berupaya mengawal hormon dalam tubuh antaranya hormon LEPTIN yang berfungsi mengawal selera makan. 

Pengambilan omega sebelum bersenam akan meningkatkan motabolisme bagi membantu mempercepatkan pembakaran lemak jahat. 


Lecithin 

Tubuh manusia tidak menghasilkan lecithin namun lecithin amat diperlukan untuk memecahkan lemak. Lecithin shaklee berasaskan soya kerana soya kaya dengan sumber lecithin malah ia bebas kolestrol. 

Gabungan omega guard dan lecithin dalam Set Kurus Shaklee mempercepatkan lagi penurunan berat badan. Ia bertindak serentak memecah dan membakar lemak samada ketika pergerakkan senaman atau tidur di waktu malam. 

Inilah antara sebab pengambilan set Hello New You  digalakkan. Jika inginkan kesan yang lebih pantas, tambahan vivix adalah yang terbaik. 


Vivix



Vivix adalah produk premium dalam Set Kurus Shaklee yang kaya dengan antioxidant kerana ia mampu menembusi sel hingga ke peringkat DNA. Ia juga minuman botani anti-aging terbaik.

Peranan vivix dalam Set Kurus Shaklee amat penting kerana kandungan Polifenol di dalamnya membantu keupayaan otot menyerap gula dan seterusnya mengelakkan lebihan gula tersimpan di dalam lapisan lemak. 

Kandungan Polifenol di dalam vivix ini juga membantu meningkatkan metabolisme yang semakin menurun disebabkan peningkatan usia selain daripada bertindak sebagai penggalak pemecah lemak. 


Penurunan berat badan berkait rapat dengan gaya hidup sihat. Tanpa bersenam dan makan berlebihan tidak akan membantu berat badan turun dengan cepat. Intermittent Fasting dan Set Kurus Shaklee adalah salah satu cara terbaik mendidik cara pemakanan berjadual yang berkesan. Panduan memulakan Intermittent Fasting ini amat sesuai untuk anda. 


Anda boleh jalankan Intermittent Fasting dengan menyertai IFlat dan dapatkan set IFlat pilihan dengan klik gambar di bawah ;


 


#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi

1 comment:

  1. Bagus ni target kurus dan sihat lagi-lagi nak menghampiri Ramadhan, insyaa Allah :)

    ReplyDelete

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...