Pages

Saturday, March 25, 2023

Meriahnya Shaklee Fun Day 2023


SHAKLEE FUN DAY @ SHAKLEE SHOP julung kalinya dijalankan serentak pada 18 Mac 2023 di Home Office Sunway, Branch Kuala Lumpur, Johor Bahru dan Kota Bahru. 

Apa yang best tentang event ni adalah, Shaklee sediakan pelbagai aktiviti dan hadiah menarik untuk semua Ahli Shaklee dengan setiap belian produk Shaklee. Sememangnya Shaklee tidak pernah gagal dalam berikan yang terbaik kepada semua SIDnya 

Bukan sahaja  diskaun penjimatan kepada semua SID yang hadir malah pendaftran ahli baru pada event tersebut juga turut diberikan tawaran istemewa.


Keistimewaan Ahli Baharu Di Shaklee Fun Day Event

a. Ahli baru boleh mendaftar dengan pilihan bayaran RM35 atau Keahlian percuma dengan setiap pembelian produk shaklee dengan nilaian 100uv. mereka akan menerima 'payung shaklee bernilai RM28.

Selain itu mereka juga berpeluang menerima hadiah seperti note book, city bag dan beg dedaun mengikut nilaian uv yang ditetapkan.



Penjimatan berganda 



Bestnya event Shaklee ni, ia menyediakan pelbagai aktiviti menarik untuk seisi keluarga termasuk aktiviti untuk anak-anak sama seperti supplementnya yang mesra family. Sebab itulah Shaklee adalah Supplemen terbaik di Malaysia

Harga runtuh 5 - 40% diberikan kepada SID yang menghadiri Shaklee Fun Day ini. Lagi best bukan sahaja harga yang rendah tetapi turut diberikan hadiah atas pembelian yang dibuat. 
Hrrmmmm best sangatkan memang benar-benar FUN! 

Kemeriahan Shaklee Fun day ini sama seperti gembira dan mudahnya bisnes shaklee. Setiap SID hanya perlu hanya perlu GUNA (USE) produk Shaklee, KONGSI (SHARE) kebaikan yang kita dah dapat dan BINA (BUILD) team untuk bantu orang lain sama-sama jana income dengan bisnes Shaklee.

Mudahkan. Jom kita bina team dengan kaedah ini agar kita sama-sama dapat manfaatnya dan kita kongsikan manfaat bersama orang lain. 

bagaimana caranya? klik gambar di bawah 









#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...