Pages

Wednesday, April 19, 2023

Insentif Shaklee : peluang yang sukar dilepaskan

 




Shaklee sebuah syarikat produk kesihatan yang kukuh dan telah lama bertapak di Malaysia. Kestabilan syarikat membuatkan ia mampu menyediakan pelbagai insentif kepada semua pengedarnya yang  komited berbisnes. 

Berbaloikah insentif shaklee? 

Nilaikan daripada kacamata anda. Mungkin pada mata kasar, ia sama sahaja dengan insentif yang diberikan oleh syarikat bisnes online yang lain namun insentif shaklee sebenarnya memberikan pulangan lumayan;

Ganjaran rankup dan efektif 

Rankup ini bermaksud pengedar shaklee (SID) mencapai target dengan pencapaian rank pertama dan rank kedua sebagai leader dalam shaklee. 

Bermula cycle 2023/2024 ini, shaklee menawarkan insentif tambahan yang menarik kepada mereka yang berjaya rankup dan kekal efektif selama 3 bulan iaitu bonus tambahan sehingga RM6000 bakal menjadi hak milik mereka. Wang bonus ini berupa cash dan akan terus dimasukkan ke akaun peribadi SID

Ini merupakan insentif tambahan sebagai galakan kepada para SID selain daripada insentif tetap yang diberikan iaitu;

Untung runcit milik anda

Inilah yang diinginkan oleh para peniaga. Setiap perniagaan, jumlah untung runcit diambilkira. Dalam shaklee, setiap produk mempunyai harga ahli dan harga pasaran yang membawa keuntungan 20%.

Bonus bulanan berpayslip

Shaklee menyediakan insentif berupa bonus bulanan tanpa had bermula 5%-21% tidak termasuk insentif leader. 

Pembayaran bonus ini diberikan pada setiap 14 haribulan tanpa gagal kepada pengedar shaklee yang komited dengan disertakan slip bayaran atau payslip. 

Apa yang bestnya, berapa pun jumlah bonus yang diperoleh, slip tetap diberikan dan slip ini diterima oleh bank jika sekiranya ingin membuat sebarang urusan seperti pembelian kereta atau hartanah. 


  Car bonus 

Ini adalah antara insentif shaklee yang menjadi idaman. Bagi mendapatkan insentif ini, beberapa syarat perlu dipenuhi namun anda hanya perlu mencapai syarat sekali sahaja dan akan menikmati insentif ini seumur hidup selagimana masih aktif. 

 Insentif car bonus ini diberikan secara cash dan unlimited. Terpulang kepada anda cara membelanjakannya samaada ingin membeli kereta atau tidak. 


Insentif trip 



Insentif ini juga menjadi idaman para pengedar shaklee kerana trip yang disediakan oleh shaklee bukan sebarangan. 

Trip perlancongan yang ditawarkan ini adalah percuma dan ditaja sepenuhnya oleh shaklee. 

Trip ini khas untuk mereka yang memenuhi syarat dan anda tidak terkecuali untuk mencapai syarat tersebut. 

Ada 2 jenis trip iaitu regional trip dan international trip. Untuk cycle 2023/2024 ini bagi regional trip naik royal carribean cruise bermula dari Singapore ke Phuket Thailand. Dan satu lagi international trip ke Japan (Osaka, Nara, Kyoto) atau boleh pilih trip Umrah bagi yang beragama Islam.

Anda teruja dengan insentif shaklee tawarkan? Jom sertai kami dan anda berpeluang untuk dapatkan insentif yang disediakan. Mulakan langkah dengan klik gambar di bawah untuk terus ke link whatapps. 



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...