Pages

Monday, April 24, 2023

Raya Bergaya Dengan Shaklee


Raya datang lagi. Rata-rata memang masing-masing nak nampak bergaya dan ceria di hari raya. Pelbagai persiapan raya dibuat. Bukan setakat kuih-muih atau persiapan rumah malah persiapan diri tu yang paling diutamakan.

Sebulan berpuasa, ramai yang ambil peluang kuruskan badan. Sebab itulah set kurus shaklee laku macam pisang goreng panas. Ditambah pula bila ada promosi set rahmah sepanjang Ramadhan. Memang laku keras. 

Tak ketinggalan shaklee juga ada menyediakan promosi youth sebagai pelengkap kecantikan. Bila digabungkan penggunaan youth dengan set rahmah yang berperanan sebagai set kurus dan juga set cantik maka inshaallah, ia akan memberikan kesan yang tidak mengecewakan. 


Antara barangan youth yang dibawa balik beraya di kampung

Nak bergaya di hari raya bukannya perlukan tindakan sekelip mata tapi bila mengamalkan produk shaklee secara konsisten, kecantikan itu akan terserlah bukan saja dari luaran tetapi juga dalaman. Bila tubuh sihat, wajah akan ceria. 

Nak cantik dan sihat pun bukannya sehari dua atau hanya di pagi raya tapi biarlah sepanjang hayat. Oleh itu, jangan berhenti setakat ramadhan dan hari raya saja, teruskan pengambilan shaklee untuk kekal sihat. 

Yang penting, shaklee ni bukan ubat tau, ia supplement tambahan bagi membantu kita lengkapkan nutrisi. Bila badan kita cukup vitamin yang diperlukan maka seluruh badan kita sihat termasuklah kulit dan rambut. 


Best sangat gunakan youth ni, tambah-tambah lagi musim panas macam sekarang.Tak risau pun nak beraya sebab ada moisturizer SPF 50 yang melindungi kulit wajah daripada sinaran matahari.

Bukan itu saja tapi ia juga bertindak melembapkan kulit muka dan memperbaiki tona kulit muka kita yang tak sekata, cepat meresap dan kulit pun nampak lebih glowing dan tak perlu lagi guna highlighter. 


 Nakkan kulit lebih anjal dan badan lebih sihat, Mas add on dengan vivix dan kollagen. Memang berikan kesan yang terbaik. Badan lebih bertenaga, tak terasa kepenatan beraya malah tidurpun lebih lena. 

Kalau cerita pasal bestnya shaklee memang takkan habis dan tak terungkap dengan kata-kata. Cuba dulu dan rasainya sendiri. Tak susah pun, klik je gambar Mas di bawah dan Mas akan bantu ke langkah seterusnya. Apa tunggu lagi? jom klik



#blogmegashaklee
#shakleethirive2023
#shakleetriumph2023
#cikgumasshaklee
#artamiempire
#barangbaikkenakongsi




 

No comments:

Post a Comment

Komen anda keutamaan kami untuk menjadikan kami lebih teguh dan terbaik

Vitamin E mencantikkan kulit

Vitamin E mencantikkan kulit? selalunya orang heboh mengatakan vitamin C untuk kecantikan kulit. Jarang sangat dengar Vitamin E baik dan ama...